2024. november 24. , 18:29
Köszöntjük Emma nevű kedves olvasóinkat!
Eseménynaptár
H K Sz Cs P Sz V
         1  2  3
 4  5  6  7  8  9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ügyleírások

Regisztrációs eljárás (Ügyfélkapu nyitás)

ELJÁRÁST MEGINDÍTÓ IRAT:

kérelem

ELJÁRÁST MEGINDÍTÓ IRAT BENYÚJTÁSÁNAK MÓDJA:

személyesen

FONTOS TUDNIVALÓ:

 

ÜGYMENET LEÍRÁSA:
A kérelem szóbeli előterjesztését követően adategyeztetés történik a bemutatott iratok és a számítógépes nyilvántartás adatai között. Ha a személyi okmány és a nyilvántartás adatai eltérnek egymástól, akkor a kérelmező által bemutatott, vagy az okmányiroda által beszerzett születési illetve házassági anyakönyvi kivonat alapján az ügyintéző javítja a nyilvántartásban szereplő adatokat. Ezt követően az ügyintéző rögzíti az ügyfél által megadott e-mail címet és felhasználói nevet, majd 2 példányban elektronikus kérelmet állít elő, melynek tartalmát a kérelmező ellenőrzi, majd aláírja. Egy példányt, aláírást követően a kérelmező részére átad.
A rendszer ezt követően elküldi a megadott e-mail címre az egyszer használatos (aktiváló) kódot, amelyet az Ügyfélkapu felületén aktiválni kell (első belépés). Az aktiválás során meg kell adni felhasználói nevét és egyszer használatos kódját, amit ott rögtön meg is kell változtatni, új jelszót képezve. (Az új jelszónak legalább nyolc (8) karakternek kell lennie, nem lehet benne ékezetes betű, "@" karakter, kis- és nagybetű érzékeny, tartalmaznia kell legalább két számot, valamint kis- és nagybetűt egyaránt. A jelszó nem lehet azonos a felhasználói azonosítóval.)
Kérjük, hogy az aktiválást végezze el az okmányirodai regisztrációt követő 5 napon belül, különben kódja az Ön biztonsága érdekében törlődik! (Ebben az esetben az Elfelejtett jelszó menüpont segítségével kérhet új kódot!)

A kérelemhez szükséges okmányok:

-   személyazonosításra alkalmas hatósági igazolvány (személyazonosító igazolvány, útlevél, 2001. január 1. után kiállított kártya formátumú vezetői engedély,
-   születési ill. a névviselés megállapítására alkalmas házassági anyakönyvi kivonat, ha adateltérés van a számítógépes rendszer és a bemutatott okmányok között (ha nem hozza magával, ez nem akadálya az ügyintézésnek, az ügyintéző beszerzi)
-   ha doktori cím viselésére jogosult, az ezt igazoló, magyar nyelvű okmányt is be kell mutatni, ha e címe az adatbázisban nem szerepel.

Eljárási díjak, illetékek:

Első alkalommal ingyenes, a második, illetve minden további ügyfélkapu létesítése 2.200 Ft .

A díj, illeték megfizetésének módja:

A díj az ügyintéző által adott postai csekken fizetendő.

Letölthető dokumentum, nyomtatvány:

-

Vonatkozó jogszabályok:

 

 

 

 

Ügyintézők és elérhetőségük:

Lakosságszolgálati- és Okmányiroda
Tel.: (28) 529-187, (28) 529-200

Staller Mária

Tel.: (28) 529-106

Ügyintézési határidő:

Az ügyintézés előzetes időpontfoglalás alapján történik.
Időpont kérhető a www.magyarorszag.hu, valamint a www.godollo.hu oldalon.
A napi ügyek számától függően napi sorszámmal történő ügyintézésre is lehetőség van.

Keresés
A Polgármesteri Hivatal működési és ügyfélfogadási rendje

1. A munkaidő beosztása szerinti általános munkarend:
hétfőtől-csütörtökig: 8.00-16.30 óráig
pénteken: 8.00-14.00 óráig tart.
2. Az ügyfélfogadás rendje:
Általános ügyfélfogadási idő
Hétfő: 8.00-18.00 óráig
Szerda: 8.00-16.30 óráig
Anyakönyvvezetők ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 8.00-18.00 óráig
Kedd: 8.00-16.30 óráig
Szerda: 8.00-16.30 óráig
Csütörtök: 8.00-16.30 óráig
A Főépítészi Iroda ügyfélfogadási rendje:
Szerda: 8.00-16.30 óráig


Gödöllői Járási Hivatal


Gödöllői Járás általános információk
Hirdetmények
Dokumentum tár
Gödöllői okmányiroda internetes időpont foglalás