Vagyongazdálkodási beszámoló



A képviselő-testület szeptember 10-én elfogadta a polgármester 2009. április 23-tól végzett, önkormányzati rendelet szerinti felhatalmazáson alapuló vagyongazdálkodási tevékenységéről szóló beszámolóját.

A beszámoló többek között megállapítja, hogy a képviselő-testületi döntésnek megfelelően a volt Rézgombos étterem vevőjével, az Elszer Invest Kft.-vel a településrendezési szerződés és az adásvételi előszerződés létrejött. A szerződések megkötése előtt a vevő a teljes nettó vételár 95%-át foglalóként, illetve vételárrészletként megfizette. A végleges adásvételi szerződés megkötésére az épület bontását követően kerül majd sor. Az épület bontására a jogerős engedély rendelkezésre áll, a bontási munkák hamarosan meg fognak kezdődni.

Ugyancsak a képviselő-testület döntése szerint megszületett a LIDL Magyarország Kereskedelmi Bt-vel az adásvételi és településrendezési szerződés a 6270/21, a 6270/22 és a 6270/23 helyrajzi számú ingatlanokra. A vételárat – az adásvételi szerződésben foglaltaknak megfelelően – megfizette a vevő, tulajdonjoga az ingatlan-nyilvántartásban bejegyzésre került.

A Dobogó térségében lévő, 8033 helyrajzi számú, kivett, 4 ha 0730 m2 területű, telephely megnevezésű ingatlanra a Magyar Posta Zrt. vételi ajánlatát elfogadva, a képviselő-testület határozata alapján az adásvételi szerződés létrejött, a vevő a teljes vételárat megfizette.